Måndag



Jag ska ta en dusch snart eftersom jag tränade ungefär vid klockan halv 8, fräscht jag vet. Jag orkar bara inte gå in i duschen. I morgon är det skolavslutning och sedan är det sommarlov, YEAH!

Jag ska gå och fika med tanja och några till i klassen, hon lär så gullig när hon sa:
- Julia vi vill fika med dig i morgon eftersom du åker sedan.

Hon menade givitvis eftersom jag åker till Sydafrika och jag vill mer än gärna fika med dem. På kvällen i morgon blir det till att gå ut i Kalmar. Sedan sover jag och Tanja och förmodligen Alisa och Jenny i Tanjas systers lägenhet det kommer blir skoj. Så jag ser framemot morgondagen.

Pappa gick visst in i duschen så jag får väl vänta ett tag till så jag får fördröja tiden med Sunes jul eller crazy taxi.

Kommentarer

Elin sa…
Du fick dissen av din mamma på torget ;)
Julia sa…
dissen, nu förstår jag inte? varför tränade du inte? :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning