Många dagar hos Evve denna vecka


Det har varit en bra vecka sov ju hos Evve i måndags och upp där ifrån vid klockan 7.10 och cykla till mönsterås och de där 4 km känns mycket längre på morgonkvisten dessutom. Det var tänkt att jag skulle till läkaren men jag hade visst missat att jag hade körlektion. Fast som tur var ringde körläraren så jag cyklade dit istället. Efter det blev det läkaren och sedan hem och ute till Evve igen och sedan till Tea och bada i en 36 gradig varm pool. Det var gutt vill jag lova dock hade jag väldigt ont i halsen och lät som en kråka och kunde knappt prata.

Idag har jag mest jobbat halsontet är bättre idag , skönt. Fast istället har jag hosta och mycket snot i snoken men hellre det för nu kan jag i alla fall höras igen. Jag har bara jobbat idag en lång dag blev det sedan var det hem och äta jordgubbar och nu blir det plugg på körkortet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning