Svininfluensa?

Jag sitter här och myser me popkorn och varmchoklad, äntligen fredag igen. Det har varit en del nya upplevelser den här veckan om man säger så allt från sova på lektionerna till att behöva tvätta händerna varje gång innan du går in i klassrummet.

Jag har mött väldigt många nya människor och och åkt på något som liknar influensa. Inte svininfluensan hoppas jag dock för än har jag ju inte börjat grymta som pappa så fint sa när jag pratade med dem nyss. De har äntligen skaffat skype så nu kan jag både se och prata med dem, det är väl rätt bra. Dock vet jag inte om vi kommer prata oftare för det, det är sådant som märks. De som vill prata mig mig och läser min blogg nu får gärna skaffa skype.

Elin fyller ju år nu på söndag också och jag hoppas hon kommer får den bästa födelsedagen med mycket tårta och paket och en bra utgång på lördagen. Nästa vecka åker mina brudar till turkiet också allt det här gör att jag skänker lite extra tankar till er. Jag hoppas ni får det bäst!

Ikväll ska jag på kalas hos en tjej i min klass hennes stora syster fyller år. Jag vet inte hur gammal hon blir men det märker jag väl när jag kommer dit. Det blir i alla fall choasco där eller hur det nu stavas. Det är en som står och grillar massa olika sorters kött som alla äter med ris och sås eller potatis till. Så blir dte säkert tårta också, mums.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad har du adress på skype då? ;)
Anonym sa…
Hoppas du är på bättringsvägen. Det var roligt att prata med dig och för alla som undrar så går man in på juwy91 annars är läget bra här hemma vi firade Håkan i går, jag vann tipspromenaden he,he vinst åka med Håkan på mc en dag det ser faster fram mot. Vi höres och synes för vi ska fixa så vi kan se dig när vi pratar. Många kramar
Julia sa…
Yes Julia (juwy91) heter jag :) Okej hoppas det blir en rolig färd då men det blir det nog :D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning