Bianka och jag drog till centrum idag också. Det är en bit dit så hennes mamma körde oss dit men vi gick hem, precis som igår. Vi stannade på vägen och köpte glass i glassaffären, hur gott som helst är det. Man lägger i de smakerna man vill ha och chokladöverdrag, frukter och annat smaskigt sedan man väger man det och betalar. Det är ganska smidigt tycker jag. det är bra att vi stannar lite på vägen också det går så mycket fortare att gå när man äter glass på något sätt.

Dte blev ingen basket idag eftersom jag kom dit senare än vad jag hade trott. Fast Sara sa att det inte gjorde så mycket eftersom dem mest spelade inför lördag eftersom de yngre i laget har match då. De yngre är väl 96:or- 94:or kanske. Fast den yngsta i laget är bara 11 år alltså född år 1998. Den tjejen är jättegullig oc duktig också. Så imorgon blir det basket istället, jag fick i alla fall skjuts hem med tränaren och Sara. Det kändes rätt skönt eftersom jag hade skoskav efter att jag och Bianka hade gått ifrån centrum. Till mig från centrum tar väl ungefär 40-50 minuter att gå och från mig till sporthallen är väl bara cirka en kvart. Jag går ju oftast också fast om mamman här har tid brukar hon skjutsa mig ibland, men jag gillar att gå. Det är skönt eftersom när jag är i huset inte sysslar med så mycket. Så då känns dte uppfriskande att vandra den där kvarten och sedan ge allt på träningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning