Jaha da har vi onsdag har da och jag har varit duktig och gatt upp vid 6.45 trots att jag ar ledig. Det eftersom jag forst skulle ga till Bianka pa cirka 20 minuter och efter det spinningpass. Jag kan ju kanna att det kandes att det var varmt och att jag tappat lite av min traning. Fast det gick i alla fall hyfsat och i morgon har jag nog "pain in the as" efter allt trampande. Foten ar det inget fel pa langre daremot hoften gor fortfarande ont efter den harda smallen jag fick pa fotbollen i lordags. Fast nog om min besvar efter spinningen vankade vi bort till shoppingcentret har och kopte lite juice. Juicen ar for ovrigt helt underbar har sa ganska svar att motsta, mumsigt.

I natt dromde jag att jag akte hem for tva veckor for att sedan atervanda och flytta in i den andra familjen. Alla grat dar hemma nar vi kramade om varandra och ingen visste att jag skulle komma hem. Det kandes lite lustigt men allt bearbetas val pa natten for pa dagarna hinner jag inte tanka sa mycket.

Snart ska jag val fa lite mat i mig och sedan blir det till att vandra i vag till Bianka igen och bada i hennes pool i stallet for att sitta har och svettas i hettan som ar.

Eftersom de renoverar huset har ar det lattast att na mig pa facebook fortillfallet eller msn for er sa vill na mig menar jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning