Idag är det söndag, vilket innebär slappdag. Egentligen skulle jag åkt på chorrasco men det regnar ute så jag antar att det rä därför vi inte ger oss iväg. Fast det gör inte så mycket för jag känner mig så ortroligt trött idag.

Dagen igår spenderades med Bianka i centrum och vi hittade så ortroligt många skor som vi ville ha men vi köpte inget av dem eftersom vi måste tänka på cashen. Däremot köpte jag en tröja och lite nagellack. Nagellaken är otroligt billiga här, de kostar mellan 5-10 svenska kronor plus att dem är bättre än dem hemma i Sverige. Efter centrumet blev det hem en stund och äta lite och så vidare sedan iväg till Bianka igen och gå på Bio med henne och Gabriela även bion är billigare här. Den kostar typ mellan 20-30 kronor så det är inte så farligt.

Veckan i övrigt har annars rullat på bra jag har gått på träningarna och varit i skolan. I onsdags blev jag som en tomat eftersom det var strålande sol och vi badade i Biankas pool. Nu är det bara lite drygt tre veckor tills jag byter familj. Vi får väl se hur det går men det ordnar sig nog.

Kommentarer

Elin sa…
Har du glömt den bort den svenska gramatiken flickebarn?!
Julia sa…
nej, eller kanske eller vad syftar du pa :P?

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning