Good Good Good



Idag har det blivit staden det vill säga kalmar inhandlat en del kläder bland annat en kjol så jag fortsätter visa hud även att hösten är här fast jag investerade ju i och för sig leggings med, sorry people. Skor inhandlade jag även, så nu är jag nöjd.

Elin Angelica Bine och Evve var med även om Bine och Evve åkte lite tidigare. Men vi andra shoppinggalningar va kvar ett tag till vi drog en pizza med, god var den väl men äckligt med känns som jag bara ätit sådana onyttigheter hela helgen och förra helgen med.

Nu ligger jag hemma i sängen och tittar på Lånta fjädrar har faktiskt varit riktigt duktigt och nästan läst sagan vi skulle läsa tills på måndag, BRA julia.

Igår så diggade jag elin och nina låtar med i hennes lilla stuga, härligt! Glad och danssugen. Sjunga gjorde vi med. Till bland annat love, sex and sunshine med dj karlsson http://www.youtube.com/watch?v=9breBtG5g8s

För övrigt har jag bara matte, naturkunskap, eneglska och italienska denna veckan än. Eftersom jag älskar läxor och är så bra på att göra dem kommer detta gå kanon, det påståendet får man tolka hur man vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning