HOS EMMY

Är äntligen hos emmy och hon sitter och drar roliga historier och vissa är faktiskt bra :) som de här två:

"En afrikan, amerikan och en kines ska till ryssland och måste därför gå i genom tullen, tullmannen säger ni får gå igenom om ni tillsammans har 100 cm kuk. pojkarna börjar mäta. Afrikanen säger jag har 90 cm, amerikanen säger jag har 9 cm och kinesen säger jag har 1 cm. det blir tillsammans 100 cm så pojkarna kommer igenom tullen efteråt säger afrikanen det var tur att jag hade 90 cm kuk, amrikanen säger det var tur att jag hade 9 cm kuk och kinesen säger det var tur att jag hade stånd"

"Hur ser man att en banan är ute och simmar?....bananskalet ligger på land"




HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH, torr humor men skoj :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning