usch, idag är jag mycket trött känns ungefär som att huvudet ska trilla ner från nacken för att jag inte orkar hålla upp dte. jag tror jag måste börja gå och lägga mig lite tidigare. Plus att den här dagen har typ varit en kilometer lång eller kanske till och med en mil. Sista lektionen är kemi på onsdagar som jag alltid är väldigt trött på så dn gick ungefär lika bad som vanligt.

Jag har klappat häst idag med och då menar jag ingen vanlig häst. Utan klappa häst innebär att man klappar med händerna på låren så att det låter som en häst. Det har faktiskt varit en ganska skoj dag idag ändå med mycket skratt med tanja även om hon var lite angry där ett tag. Men det går alltid att få tillbaka hennes härliga humör och humor, haha :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning