dagen före julafton

Ja, dagen före julafton är ju precis rätt mening att beskriva denna dagen som faktiskt.

Det har varit mycket att stå i idag och mamma sa till mig hur ska vi klara oss nästa år utan dig Julia? vi kommer ju inte hinna med allt inför jul.

Men smart som jag är kom jag på att lillasyster Agnes kan hjälpa till med. Hon klarade ju faktiskt att göra den mjuka pepparkakan hon är stor flicka nu ;)

Frågan är bara hur min jul kommer bli, men det fixar sig gillar man jul blir julen bra :D

Jag hade tänkt somna tidigt så jag kan ge mig ut på en kul springtur i morgon på morgonen. Vart jag ska springa för att få det skoj är en annan intressant fråga.

Kommentarer

Elin sa…
Haha jag såg hur ni kämpade och slet i köket ^^

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning