Dagen har varit riktigt bra konstigt nog även att jag vaknade så tidigt och att vi hade så mycket i skolan. Jag har dessvärre knarkat alvedon idag men man ska inte klaga över det jag lever ju i alla fall. Jag har somnat 2 gånger idag med och jag är fortfarande trött. Men snart nalkas lov och då kan man faktiskt vara trött, i morgon ska man ha tomteluva och rött på sig i min klass eller dem i min klass som vill då, det blir mysigt.

Annars är det bara dans och biologi som gäller evulotion om spikar på ett grönt papper det lär bli en intressant redovisning. Jag ska baka köttbullar med och massa annat gott.

Jag tänkte dra en liten historia visserligen är de lite dirty så att säga, men ja enjoy ni som vill ;)

Killen låg i sängen och trevade efter tjejen, i hopp om att få något.
- Nej, inte ikväll sa tjejen. Jag ska till gynekologen imorgon bitti och vill vara någorlunda fräsch.
Sedan blev det tyst, efter en stund igen så tittar killen på tjejen och och säger:
- Ska du till tandläkaren också?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning