idag har vi äntligen fått lov det känns skönt nu ska jag bara kurera mig ordentligt så min förkylning försvinner sen är allt på topp. Dock måste jag erkänna att jag kommer sakna vissa i klassen nu på lovet i alla fall Tanja och Rebecca men vi ska allt se till så att vi ses lite :)

Annars har det varit juldans idag mycket skoj, jag dansade mycket med trevliga sofia men även med andra trevliga människor såklart. Långdansen blev lite misslyckad kanske men jag tyckte vi fixade ihop det ganska bra, gud vad vi är duktiga ;)

Väl hemma umgicks jag med min EllaBella, kul, kul :)

Jag tänkte börja dra en rolig historia i varje blogginlägg nu, läs om ni vill och rolig kanske inte alla tycker att varje historia är. Min smak av humor är väl lite unik, haha ;)

Två gamla tanter satt och samtalade på en parkbänk.
- Ska du gå på Olgas begravning?
- Nä, hon lär ju inte komma på min...

Kommentarer

Elin sa…
Så dåååligt skämt julia! xD
Julia sa…
jag vet, haha så dåligt så det är bra :D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning