sjuk sjuk sjuk

jag blir galen på denna förskylningen alltså, inte blir den ju bättre heller.

skulle egentligen gått och titta på träningen ikväll men det blev att vara hemma istället och vila lite. I morgon har vi fysikslutprov och det är den sista fysik lektionen vi har i matte . Det känns skönt!

För att vara riktigt negativ så åker jag säkert på maginfluensa med. Eftersom tanjas loverboy har haft det och hon umgåtts med honom och sedan umgåtts med mig. Men vet ju aldrig om hon bär med sig smitta, som pesten spreds ungefär.

Jag känner trots allt att jag måste vara vara lite positiv med jag menar man lever ju bara en gång du ska man väl ha varit med om det mesta även dessa härliga sjukor. Nu babblar jag runt mest det positiva är............trumvirveln går i gång..........................................att det är sista veckan i skolan sen är det lov!!!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning