Barnen i Bullerbyn

helgen har varit kanon, som evve sa det är skönt när man inte bestämemr något innan utan att det bara sker spontant, jag instämmer helt och hållet :)

I fredags hälsade vi på lite hos Peter och i lördags drog jag och bine hem till schevis. Jga kan ju inte påstå att det är ljust när man cyklar på ut till oknö men fort går det ju och med bines vackra lysen gick dte kanon. Även om ett av dem bestämde sig för att sluta fungera.

Jag ska spela match idag med på konstgräs dte komemr bli en skoj upplevelse, dte är alltså fotbollsmatch för er som inte förstod det, handboll spelas ju inomhus. Jag känenr att jag kommer väl vara ungefär lika bra som "Rena rama Rolf" (Lasse tror jag han heter egentligen) var i Let's dance förra året.

Nähe nu ska jag sitta och rulla tummarna tills jag väntar på att mamma ska laga mat till mig, mammor är väl bra ibland?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning