I have you to thank

Jag har blivit ganska duktig på att uppdatera här nu tycker jag faktiskt så då är det bara hoppas på att ni är riktigt duktiga på att läsa också.

Match ikväll 2-2 blev det. Det kunde varit bättre men det kunde också varit sämre så man får vara glad ändå. Dagen har gått som ett smack och det har varit fullt upp från början till slutet.

Först blev det upp till skolan på en lektionen sedan vidare till kalmar där jag köpte lite smått och gott. staden snodde alltså mina pengar skulle man kunna påstå, dock såg jag otroligt snygga armband som jag ej köpte. Fast det får det väl bli nästa gång om dem finns kvar. Sedan drog jag viadre på körlektion sen blev det hem och kissepaus och direkt till matchen. Stressen jag har haft idag har förmodligen relaterat till huvudvärken jag hade när jag kom hem, men det är en annan historia.

Imorgon är en ny dag och det är torsdag, så då måste man vara allert så nu ska jag sova i mina sköna, fina säng.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning