Klaga

Nu ska jag göra något väldigt tråkigt, nämligen klaga. Det är inget som är bra men jag behöver få ut mig lite tankar för förtillfället är jag fruktansvärt frustrerad över allt och över inget. Så dem som inte vill läsa detta behöver inte för det kommer förmodligen inte att vara ett intressant inlägg men som sagt jag måset få ut det någonstans och då kändes ändå bloggen som ett bra ställe för där ska man ju faktiskt skriva tankar, funderingar och känslor.

Mina klagomål idag då:
Jag har ont imagen visserligen inte så ont längre men jag gick i alla fall hem från skolan, vilket jag har ångest för eftersom jag anser att man ska vara "tuff" och klara av att gå fast man har ont. Min katt är borta och har varit det sen i lördags så det känns ledsamt och suck och stön eftersom våra katter alltid försvinner. Jag har ångest för om jag ska orientera imorgon eller inte . Jag skriver sms som jag vill ha svar på även att dem egentligen inte är så viktiga och intressanta och det gör mig frustrerad att jag inte får svar på dem. jag har ätit godis idag med även att jag har bestämt att jag inte ska dte hur går det ihop sig liksom plus att jag hade matteprov och dte förmodligen gick skit. Det var väl allt idag egetligen nu kommer jag förmodligen få ångest för jag lägger upp detta med. Så nu gör jag det i alla fall men en positiv sak finns faktiskt.....

BALLAR AV STÅL

Kommentarer

Carro sa…
Missa inte tävlingen i min blogg!

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning