skola


Det har varit en rolig vecka men puh idag är jag trött. Jag hade Anne sovande hos mig från onsdag till torsdag vi sjöng lite och så det var en lugn och skön kväll. Från igår tills idag hade jag Bine, Sofie och Elin hos mig plus att lillasyster Agnes hade 3 kompisar. Så det lär ju ha varit en del fnitter i huset. Vi åt tacos och jag fick cykla fort, fort för att hinna köpa mjölk innan affären stängde. Bine var väl uppe längst antar jag eftersom hon låg och tittade på Big brother och Kitty, som hon följer.

Det var inte lika skoj att gå upp idag vid 6.15 för att åka till tandläkare sedan när man vet att man skulle haft sovmorgon egentligen känns det som det tar lite extra på krafterna. Fast jag gick upp utan problem och försökte vara så tyst jag kunde för att inte väcka mina små vänner men jag lyckades nog inte fullt ut. Jag kom i alla fall hem sedan och matade sofie med frukost och värktabletter då de andra i huset var borta och sedan fick hon känna sig som hemma i mitt hus eftersom jag drog till skolan.

Idag är det exakt 2 månader till jag tar planet till Sydafrika och är borta i ett år :)

Kommentarer

sofie sa…
jag kände mig så hemma så :) och tabletterna var välbehövliga ;p
Elin sa…
jo du lyckades men inte din lillasyster ;)
Julia sa…
okej då var det ju bra att du fick en då hoppas den hjälpte med :)

jag pratade med Agens idag, hon bara: men dte var inte meningen vi skulel ju bara ha sådan där åttiotals dag :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning