Sparkade ben och vimmsiga huvuden

Idag har varit en trött dag, så jag har väl inte varit så munter som vanligt mot alla kanske, men man kan ju hoppas på det.
Jag har blandat ihop dagarna idag med först på matten sedan till Agnes kompis.

På matten :
Jag möter klasskamrater och säger: - Men är vi inte i salen i korridoren längst bort till höger.
Klasskamraten: - Nej vi är väl i salen i korridoren längst bort till vänster?
Jag: - Nej där är vi ju bara på torsdagar (tänkte att det var på måndag av någon konstog anledning)

Agnes kompis ringer och frågar efter Agnes.
Jag: - Jag vet faktiskt inte vart hon är men hon brukar ju spela piano på onsdagar.
Kompisen: - Men det är torsdag idag.
Jag: - Ja fast hon brukar ju ändå spela på onsdagar.

Väldigt vimmsig i bollen om man säger så. Det var fotbollsträning ikväll också har blivit mycket av det nu, men det är gutt. På tal om fotboll så blev en i Agnes lag avsparkad benet på en match dem hade ikväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning