Andra skolavslutningen

Lillasyster Agnes hade skolavslutning idag och efteråt åkte jag, hon och mamma in till Kalmar för att shoppa. Jag hittade väldigt mycket jeans leggings, tröja, underkläder och lite accesoarer. När vi val var hemma kom min kära vän Ella hit. Vi cyklade till Algots en sväng och tog det sedan mest lugnt. Det var härligt och jag känenr mig lugn och trivs i hennes närvaro.

Midsommar är även klart nu det blir till att vara med Tea så det ser jag fram emot. Just nu längtar jag sjukt mycket tills jag ska åka men jag har så mycket framför mig som jag ska klara av först. Så mitt sommarlov kommer förmodligen att flyga iväg.

Jag såg föresten att Kalmar imorgon ska försöka slå rekord i att fika på stortorget. Man kanske skulle dra dit någon annan som ska dit?

God natt, en flod från mina ögon rann sakta ner för mina kinder, var det för det regnade för mycket eller var det sveket som kändes?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning