Evve

Just nu sitter jag hemma med massa brudar hos Evve hon är hemma själv hela veckan så en del av oss ska slagga (sova) här inatt. Jag ska dock gå och lägga mig ganska så tidigt med tanke på att jag ska till körskolan ganska tidigt i morgon. Alla sitter vi här och snorar och klagar över halsont eftersom Elin från början var förskyld och nu har skickat runt den till oss allihopa nästan.Fast det får man ta vad gör man inte för att vara med ina närmaste.

Vi har i alla fall haft en trevlig kväll vi brudar med lite stek (solning) i det vackra vädret som vi har fått, äntligen! Vi har även gått en sväng nu på kvällen och ätit god mat.

Jag har börjat jobba idag med så nu ska jag tjäna kosing, det var helt okej jobb tycker jag allt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning