tråkig lördag, går det?


Nu är det helg igen så jag får väl passa på att skriva lite för dte är ju på helgen som tiden räcker till. Jag har inte gjort något alls under helgen nästan eller jo igår var jag med EllaBella. Vi pratade lite och köpte lite godis och bara hade det mysigt helt enkelt.

Idag har det inte hänt någonting i princip och eftersom jag vill att det ska hända något hela tiden så känner jag mig ganska uttråkad. För tillfaället sitter jag mest och längtar till min resa mot Sydafrika bär av. Ikväll ska jag i alla fall bort till "kusinerna" sedan får vi se om det blir Anne och Sara en sväng jag hoppas på det i alla fall annars blir det nog att titta på Sverig matchen och leta efter Tanja på skärmen. Jag hoppas jag ser henne!

Det var allt ifrån mig snart är det LOV! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning