Andra familjen

I gar efter en stund sa akte vi till min andra familj. Dem var trevliga, ytva tvillingpojkar ar det dar. Pa lordag ska vi formodligen ga ut till puben, det blir spannade att se hur det ar har.

Jag var pa fordelsedagskalas i onsdags och det var trevligt. Fick dock valdigt mycket mat jag vill ju inte pasta att jag svalter precis snarare spricker. Jag har svart att saga nej med for det kanns som dem ska tror att jag inte gillar maten da. Fats i gar sa pojken i huset till mig att orkar du inte sa at inte mer. Det var ratt skont faktiskt. Men tillbaka till fodelsedagskalaset, hon fyllde 36 tjejen och hon fick crazy love av sin pojkvan. Det var en bil som kom och filmade och massa. Jag fick med presenter och alla tittar pa mig storogd. Det var smasota barn dar so,m jag lekte med ocksa :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning