Toppen

Livet är på topp just nu. Jag vet vart jag ska åka och körkortet är taget. Det blir Brasilien och Aracatuba ett år och förmodligen åker jag den 16 juli.

Givetvis kommer jag sakna alla här hemma men det ska ändå bli skönt att komma i väg ett tag. Då kommer jag förmodligen uppskatta allt här hemma ännu mera även om jag redan uppskattar det väldigt mycket.

Jag har funderat på varför jag egentligen vill åka ifrån det här hemma med tanke på att jag både har världens bästa familj och vänner. Jag har då kommit på att att det är nog för att jag vill ha lite äventyr i mitt liv jag gillar att uppleva nya saker och det är nog det som jag tycker är spännande med att resa bort.

Tanja åkte idag med till Bosnien och Alisa med så nu ses vi och ett år brudar, det kommer bli skoj att se hur ni förändrats då :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning