Var ett tag sedan jag skrev nu. Jag har haft mycket att göra om man säger så. Jobbat mycket åkt runt mycket och varit med vänner och bara mått bra helt enkelt. Cirka tre veckor tills jag åker nu nedräkning börjar på riktigt nu och det ska bli så fantastikt roligt att komma iväg. Jag ser fram emot det väldigt mycket.

Jag har både pratat med brorn och systern i familjen jag ska bo hos. Jag fick även reda på att den min andra familj kanske också kommer att möta upp mig när jag kommer till flygplatsen och förmodligen kommer att vara helt död efter 22 timmars resa. Men det kommer bli så otroligt skoj och vilket äventyr jag kommer vara med om.

Ikväll kommer Angelica till mig för mamma och pappa åkte till Öland i går och då känns det så skönt att ha någon här. Plus att Angelica är verkligen ingen belastning utan jag gillar hennes sällskap. På fredag eller imorgon blir det ju kommer de brudar hit som vill tänkte jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning