Dansklubbar och kusiner


I går var jag ute med Karol och hennes gäng, det var jätteskoj. Vi var på dansklubben och jag körde några "svenska moves" som dem skrattade gott åt. Dem dansar ju inte riktigt likadant här som hemma om man säger så.

Plötsligt på dansklubben började alla skrika och jag förstod ingenting. Det var visst så att en internationell ståuppkomiker kom. Så alla som hade kameror tog fram dem. Karol vill ta min och ta kort på honom men vi fick ingen bra bild så innan vi gick hem frågade hon vakten på vippen om vi inte kunde få ta en bild med komikern eftersom jag var från Sverige och så gärna ville det. Sverieg var namnet, självklart fick vi komma in och han förstod engelska med vilket i och för sig kunde tänkas. Det var väl mest det som gjorde mig lycklig så jag hade någon att prata med för min mun vill ju inte gärna var tyst.

Idag har vi varit hos Karols kusin och badat i deras pool och ätit mat. Jag sov även lite i deras soffa, ska man känna sig hemma så ska man. De sa till mig akta ditt ansikte så du inte bränner dig för du ser lite röd ut. Kommer man från Sverige så är man en tomat i solen också, kanske ska jag börja tillhöra las ketchup? Jag dansade till dem igår föresten. Nu får ni en bild på ståuppkomikern med.

Kommentarer

Elin sa…
haha så klockrent ;)
Julia sa…
Ja, ahha :D Ibland har man flyt.

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning