Gudtjanst

I gar var vi ute pa en dansklubb, det var ratt skoj. Traffade nagra nya manniskor ocksa, det ar alltid kul med nya ansikten.

I kvall var vi pa gudtjanst. Det var ganska anorlunda om man jamfor med den hemma om man sager sa. Det var att liveband som spelade och det var 3500 manniskor som stod upp och sjong och dansade till liveband. Sedan hade en man en predikan och han levde sig verkligen in i den till skillnad fran vad man gor i Sverige. Dock var det lite trakigt eftersom jag inte forstod sa mycket och gudtjansten varade i 2 och en halv timme. I kvall har jag aven traffat nagra vanner till tjejen som ar utbytesstudent i Tyskland i familjen jag bor i. Vi spelade lite kort sa jag larde dem bubblan vilket dem tyckte var skoj.

Just nu sitter jag har och saknar lite manniskor dar hemma och sa. Man kan inte saga att jag langtar hem direkt men jag langtar efter dem dar hemma. Mina brudar ar bast och sa ar det bara!

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att höra att du mår bra och har det kul.
Jimmy och Ulrika
och
Mormor och morfar hälsar
Anonym sa…
jag älskar dig <3
//Ella
Evve sa…
Haha läste inlägget för pappa och han skrattade när jag läste att du var på gudtjänst och inte fattade ett skit å att den höll på 2,5 timme haha ;P
Julia sa…
haha, det blev ju lite jobbigt efter ett tag när man är van vid att gudtjänster är i en timme ;D

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning