Skoj fredag

Gårdagen var mycket rolig först skola. Sedan frågade jag Sara om vi intekunde hitta på något skoj efter skolan. Så blev det också, hon bjöd hem en del av klassen hem till sig och vi åt en god sak som jag inte minns namnet på med det smakar lite som choklad fast det är flytande. Vi spelade även ett slags brännbollspel fast man var endast fyra som spelade åt gången. Jag gick dock lite vilse när jag skulle gå till Sara eftersom hon br nära mig så vandrade jag dit men svängde vänster en gata för tidigt. Jag hör plötslit en bil tuta på mig tankarna far igenom "nej någon som vill äta upp mig". Fast det var bara Saras mamma och det visade sig att jag var på väg åt fel håll, så tur var väl det att hon hittade mig. Efter vi hade varit hos Sara drog en del av oss för att pröva på Capeiro, det var himla häftigt. Snabba rörelser och allt från höga sparkar och dukningar till hjulningar. Dock var det lite svårt men himla roligt när vi spelade och sjöng till samtidigt som två personer var inne i ringen och utövade Capeiro.

Idag blir det att åka på Chorrhasco eller hut det nu stavas. Det är i alla så att många människor samlas til exempel vid födelsedagar eller som idag är det broderns klass här. Så äter man många oliak typer av kött som man grillar. Vi ska bada i en pool också, yeah!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning