Gym?

Blev som sagt fiske igår inte för att vi fick någon fiske, men det var rätt mysgt att sitta där och dricka pepsi. På kvällen gjorde vi inte så mycket vilket var rätt skönt jag sjöng lite karaoke på youtube bara. Skönt att kunna sjunga här utan att någon bryr sig med tanke på att jag gillar att sjunga väldigt mycket.

Idag har jag inte gjort så mycket än, jag hoppas att vi går till gymmet och tränar idag eftersom jag inte gjort det på drygt en månad. Man äter inte så mycket här, eller jag gör inte det i alla fall. Jag är aldrig hungrig konstigt nog med tanke på att jag alltid var hungrig hemma, det är väl solen kanske.

Har pratat lite med familjen där hemma i Sverige nu med och dem verkar ha det bra och Nora verkar vara en bra tjej :)

Kommentarer

Elin sa…
jasså hon är där hemma? Jag har ju inte sett henne än :P
Julia sa…
Nej du får knacka på då, haha ;) Hon är där någonstans i alla fall :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning