Sao Paulo

Sitter i Sao Paulo med min andra familj nu. Dem ar trevliga med de tva tvillingpojkarna och mamman, alla kan engelska med ett stort plus. Tjejen som vi bor hos fyller ar idag sa hennes barn och bernbern har varit har, sa man kanske inte ska kalla henne tjej da. Alla i slakten kan i alla fall engelska till och med barnbarnen som ar 5 och 7 for dem har bott i USA sedan dem foddes och flyttade till Brasilien forra aret. Sa man kan nastan saga att dem ar battre en alla oss har. Vi fick pizza och en god chokladtarta.

Vi gick upp vid 5.00 i morse sa jag ar ratt trott nu och det blir tidigt morgon i morgon ocksa. det tar ungefar 7 timmar hit fran Aracatuba som jag lever i. Da kan man rakna en timme inne i sjalva Sao Paulo for koerna in till typ den tredje av varldens storsta stader ar ratt langa. Vi var i ett shoppingcenter men det var det dyra shoppingcentret sa jag tittade mest. Min andra familj har ju en del pengar sa mamman har handlade dar. Det fanns klader som kostade cirka 1000 kronor som du kan kopa pa H&M for 200 kronor, men jag ar val snal som en smalanning kanske. H&M finns inte har foresten men det finsn istallet manga andra fina affarer och i morgon ska vi till ett annat shoppingcenter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning