Jaha, idag hoppas jag på att kunna gå på sportlektionen och sedan träna basket, men vi får väl se vad mamman här tycker.

Igår var vi i andra famijen och hjälpte till med den sista flytten, fast jag pluggade mest. För första gången idag har jag svarat i telefonen med, det gick väl sisådär men jag försökte ju i alla fall. Jag tänkte jag skulel försöka plugga lite portugisiska idg också för det går väl formodligen fortare att lära sig språket då.

Nästa vecka är vi utbytesstudenter lediga eftersom dem iskolan har prov hela veckan, det sitter ju ganska fint kan jag säga. Fast jag och Bianka ska nog pluga portugisiska för nu är vi riktigt peppa på att lära oss den även om vi förstår ganksa mycket nu.

I söndags var vi i kyrkan igen och fick då reda på att familjen här är visst protestaner precis som oss, det trodde ju inte jag. Fast det är väldigt annorlunda att gå i kyrkan här ändå, låtarna dem sjunger är roliga och vi dansar till också. Det blir lite gosspel liknande över det. Jag tänkte lägga upp lite bilder på facebook idga också vi får väl se hur den tanken går.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning