Den här helgen har varit riktigt rolig fast det brukar ju helgerna här vara. Den är ju i och för sig inte över än men söndagar brukar ju inte hända så mycket på så jag skriver några rader nu.

Igår (fredag) så var jag först iskolan och sedan gick jag till Bianka och badade i hennes pool eftersom det var cirka 32 grader och strålande sol. Jag blev väl som en liten tomat i ansiktet men det skadar ju aldrig. Vi åt lite frukt och så och bara hade allmänt mysigt. Efter det blev det en proemad hem och in i duschen och iväg igen. Grannskolan till min skolan hade nämligen uppvisning i dans och catwalk eftersom dem har tävlingar i sport den här veckan. De var himla duktiga ja tänkte jag skulle lägga ut en av filmerna på youtube. Det var typ som att titta på cheerleaders och sedan kom ju miachel jackson ut också. Skoj var det i alla fall och väldigt mycket stohej. Det var häftigt eftersom det bara var en grej inom skolan man kan ju undra hur hur OS i Rio kommer se ut då.

Idag blev det upp tidigt och åka med Gabriela till hennes systers engelskalektion och hälsa på alla klasser efterdom läraren tyckte jag skulel gå in och prata med alla. De två sista klasserna blev lite långdraget eftersom man säger samma sak till alla i princip. Så lärare är nog inget yrke för mig för fy vad tråkigt att varje år redovisa om samma sak. När jag kom hem blev det lite strykning och äta och vidare till Bianka och bada i poolen igen sedan blev det shopping och Bio.

Vi blev sena till Bion och det visade sig att kassörskan vi köpte biljetterna av hade uppfattat oss fel. Så när vi kom till Bion blev vi hänvisade in till en salong när vi kommer in upptäcker jag att filmen är animerad och ite pratar dem engelska heller. Bianka varndrar på fort så mitt val blir att varndra efter. När hon väl gått förbi alla och satt sig på en bekväm plats, viskar jag fnissades "This is the wrong movie". Hon säger "We have to go back". Ut igen förbi alla med vår stora popkornkatong. Vi säger lite fint vi vill inte se denna filmen vi ville se den andra. Efter lite förklarande att vi måste upp för trappan så fattar vi äntligen. När vi väl kommer upp hör vi personalen säga något i stil med "dumma amerikanare". När vi väl kommer in i nya salongen går vi försiktigt förbi alla igen och sätter och ner och tittar på filmen i ungefär 5 minuter. Sedan dör hela filmen och det är svart i salongen. Vi skrattar gott och det är väl förmodligen det som gör att filmen startar igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning