Sitter just nu och lyssnar på melissa horn, hon är ju otroligt bra. Ikväll har jag varit hemma hos Sara me henne och Edwardo. Bianka skulle kommit först också men det blev inte så sedan uta olika anledningar. Fast vi hade jätte trevligt ändå. Jag, Sara och Saras kusin spelade på Saras keyboard och jag sjöng även en del för dem. Det väcker många känslor när man sitter och spelar så för det är så mycket hemma för mig på något sätt. Det får en att tänka lite extra på familjen så nu funderar jag en del. Ja sjöng en egen låt jag gjort när farmor dog för dem och Sara började gråta då även det väcker många känslor. Fast jag tycker det är så mysigt och vara med Saras familj för där kan jag verkligen vara mig själv. Jag kan både hoppa, sjunga, skratta och vara ledsen om jag så skulle vilja. Ja dem är speciella helt enkelt. Jag hoppas verkligen jag kan spendera lika mycket tid med henne när jag byter familj. För hon är verkligen en vän jag tycker om väldigt mycket.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning