Sondag igen da, som ni ser kan jag inte anvanda tre bokstaver som det svenska alfabetet har jag tror ni kan lista ut vilka sjalva. Nagra saknade mina inlagg horde jag. Det ar sa att internet i detta hus ligger nere fortillfallet eller inte helt det fungerar endaste pa denna dator eftersom det ar renovering som pagar har.

Jag har varit lite dalig pa att uppdatera men jag antar att ni hort lite nyheter om Braslien i alla fall. Till exempel att hela Braslien hade stromavbrott i ungefar 2 timmar eller var det var. Det var val i och for sig ganska coolt. Sara ringde till mig under denna tid med sin mobil givetvis och sa: Julia, my mother called to my brother and other friends and they do not have energy there either and every people are sitting at the street and talking to each other. Haha, det enda jobbiga var val att flaktarna och air condition inte fungerade och det var cirka 35 grader varmt och klockan ar halv 12 och jag skulle upp klockan 6.

Jag svettas nastan i hjal har i bland om man sager sa och tank da pa att det kommer bli varmare. I alla fall nar jag aker till nordeast i January och det ar anda mellan 35 till 40 grader nu, men dte loser sig.

Helgen har varit fullbokad hjalpt min rotary klubb eftersom det varit en stor fest som pa gatt bade pa lordagen och sondagen och vi utbytesstudenter har dansat en brasiliansksang. Publiken fick sig nog ett gott skratt da dock klev jag pa ett haftstift under dansen sa jag haltade runt dar, men det ar val sadant man far rakna med kanske.

Igar (lordag) hade skolan ordnat idrottsaktiviteter hela dagen och det var riktigt skoj jag saknar fotbollen jattemycket sa det var skoj att antligen fa spela det igen. Dock skadade jag mig ganska rejalt eftersom jag fick ett kna i hoften och kunde knappt ga igar men det ar battre idag.

Veckan som kommer nu ar jag ledig alla dagar utom mandag det sitter ju ratt fint och om lite drygt tva veckor flyttar jag pa fredag ar det kalas och helgen efter har basketklubben en stor fest. Plus att jag tar sommarlov nasta vecka pa torsdag.

Kommentarer

Anonym sa…
Hall koll pa foten sa det inte blir infektion efter häftstiftet.
Här saknar tangentbordet bokstaven a med ring över.
Hälsn fran MoFa + MoMo i Tyska Lubeck.

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning