Igår (lördag) var jag på Bröllop, det var skoj. Jag åkte dit vid 18.00 och kom hem klockan 00.30. Det blev ycket dans, mat och jag fick en del saker också. det var inte så jag hade förväntat mig ett bröllop men gud vad skoj det var.

Idag har jag i alla fall varit på churrasco med Rotary och efteråt bar det av till Eduardos hus där vi spelade Birriboll. Det uppfanns i grannstaden här och är som volleyboll fast i vatten och lite mindre plan. Jag och Eduardo vann mot hans mamma, pappa, systerspojkvän och en vän till familjen. Både han och jag har ju vinnarskalle så det var väl därför kanske. Nu är jag i alla fall hemma igen eller jag kom hem för ett tag sedan men pratade lite med Sara i telefonen, prat med henne får man inet för mycket av. Även att vi träffas varje dag eller ringer varje dag så har vi alltid lika mycket att prata om. Det är lite lustigt faktiskt, men otroligt bra att ha e sådan vän. Birriboll uppfanns i grannstaden här (Birigui och har därifrån fått sitt namn :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning