Oi gente

I den nya familjen nu och jag trivs som fisken i vattnet. Mamman är jättebra och igår var jag hos mormorn och åt middag och träffade släkten (igen) eftersom det var formatura för mina bröder här så träffade jag ju dem i onsdags också. Jag gillar allihopa hur mycket som helst och u förstår jag inte varför jag var så nervös innan flytten. Jag känner mig väldigt hemma här eftersom mamman här är lite som min mamma hemma i Svealand plus att jag känner att jag kan gå som jag vill i huset och ingen bryr sig.

Jag har spenderat mycket tid med Sara, Eduardo, Gustavo och Bia, roliga människor. Tro det eller ej men Julia kan faktiskt prata portugiskiska nu fast jag har svårt att hänga med i snabba konversationer men det kommer nog så småningom. SOMMARLOV!

Kommentarer

Elin sa…
Ja det var väl på tiden att du har lärt dig det nu ;) Skojar bara :P
Julia sa…
hahaha, fats du har ju en poäng där faktiskt :)
JULLAN ! Jag saknar dig ! Kan du komma hem ngn gång? minns du hur sverige ser ut och hur kallt det är vid den här årstiden?:( om du är snäll kan du väl åtminstonde skicka hit lite sol och värme till oss:)?! hoppas du har kul i solen:) Puss på dig hjärtat! <3

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning