Då är det söndag igen då helgerna går ju så himla fort. Jag längtar ju inte till skolan precis visserligen håller den ju bara på fram till klockan 1 men i alla fall. I helgen var jag på födelsedagskalas man kan väl säga att det var som en 50-årsfest i Sverige fast det var en 9-åring som fyllde år eller rättare sagt min kusin här. Mamman till henne gillar att ordna stora födelsedagsfester. Efter det blev det utgång på en dansklubb det var skoj och mycket folk var det där också.

Jag och Bianka har börjat tränat intensivt nu det känns bra eftersom jag lagt på mig några kilo och hon några fler. Så vi simmar, kör pilates och går plus att jag tränar basketen. Jag tänkte först börjat på fotboll men efter att fått reda på att nästintill hela laget är lesbiska inklusive tränaren känns det inte så lockande. Nu ska ni inte tro att jag har något emot lesbiska för så är inte fallet. det är bara det att det blir lite för många på en gång. Aja nog om det. Ska ta en dusch sedan blir det sova eftersom man ska upp klockan 6.

Vi har ändrat tillbaka till vintertid här nu så nu skijer vi oss 4 timmar ifrån Sverige istället för 3 och snart blir det 5 timmar när ni ändrar till sommartid i Sverige.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning