Söndagsnatt, klockan är 00.40 här och Bianka och Jodie (franskutbytesstudent) sover här i natt. Eller vi har bestämt oss för att inte sova fast jag lär nog slockna ändå. Jag skojade lite med dem och sa vi sover inte denna natten. Bianka blev helt exalterad av det påhittet. Så, ja nu är det så det blir, ingen sömn denna natt. Fast som sagt jag slocknar nog ändå in på småtimmarna. Jag sitter lite här medan de andra två tittar på "new moon" som Bianka tog med sig.

Dagen igår vad skoj vi åkte till Valparaiso på födelsedagskalas och efter det så tittade jag och Bianka på Harry Potter här hemma med brodern här. Jag och Bianka gick först och köpte chips på kvällen i cirka 22 grader kanske och jag frös. Så jag tog på mig min everestjacka (vinterjacka) och mjukisbyxor. Frågan är hur sjutton jag ska klara mig i Sverieg men man vänjer sig nog lika fort vid det. Aja, nu ska jag vara social igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning