Barnen i Bullerbyn

För tillfället tittar jag på barnen i bullerbyn det blir som man är barn igen egentligen är det bara tidsfördriv och för att ladda batterierna lite, men det är faktiskt ganska mysigt.
Men ja väntar på one tree hill som börjar snart det är riktigt mys. Fotboll ikväll med tränat hela veckan nu och tanja vill att jag kommer till gymmet med, klart jag vill men tiden räcker inte riktigt till känner jag, så förlåt om jag gör dig lite besviken.
Aja i helgen sa jag att man borde vara som en mobiltelefon så att man aldrig dör. Men när jag sa det till Ida, Saga och Jonhatan idag sa dem att vi redan är som mobiltelefoner för när vi sover är det som att vi blir laddade och efter tag dör vi och det gör även mobiltelefonerna för antingen går dem sönder eller blir batteriet sämre och funkar tillslut inte. Så alltså har jag kommit på i och med detta att det kanske är bra som vi är plus att skulle man leva hela livet skulle det förmodligen bli tråkigt.

Det var väl allt för idag än så länge på tal om annat klockan på bloggen stämmer inte in med vad klockan är i vanliga fall och jag vet inte hur man ändrar smart som jag är. Så nu är klockan 16.16 här om man ska vara exakt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning