Dag

idag har livet gått upp och ner som en berg och dalbana, träffade tanja nu efter helgen det var skönt hennes glada attityd gillar jag även om hon ibland hatar mig ;)
Man kan säga att jag var väldigt död idag och allt som sades till mig kändes som det gick in genom ena örat och kom ut genom nästa, jag får väl ursäkta mig för det antar jag. Efter skolan blev det sång och hon tyckte att jag sjöng ra dock att jag lespar lite vilket jag vet men nu ska jag öva bort det, får se hur det går.
Pratade lite med Anna och Danne med trevligt, trevligt. Sen blev det hem och sova och komma försent till träningen. Sen klagade dem lite på dem som kom försent och jag kände mig väldigt träffad konstigt og men jag får väl ändra på det, om det går ;)

Vi vann matchen idag med med 3-2 så ett steg närmare 4:an snart är vi där, YEAH :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning