Hopphopphopp


Det spöregnade när jag vaknade men vad gör man åt det det är bara att ta cykeln och bika iväg till skolan när jag kommer fram är jag dyngsur och känner mig som en dränktkatt och för att det ska gå värre upptäcker jag att jag har glömt min nyckel jag går ut till cykelkorgen men den ligger inte där? vad gör jag då är frågan jo jag har fysik och alla andra ämnen som jag älskar så mycket. Jag går nog faktiskt fel linje men jag tänker inte byta nu. Aja när jag kommer hem sitter nycklen i dörren som jag förväntat mig, BRA JULIA du hittade den i alla fall. Alla som vill går gärna applådera här.

Ikväll blir det handboll igen och kanske gymmet förhoppningsvis går det bättre idag för igår var jag inte så pepp på handbollen kom ju direkt från sängen med. Men det upptäcktes har jag hört och Peter var riktigt snäll mot mig, mer än vanligt alltså ;)

Ja som jämt tänker att jag ska göra kort inlägg men detta blev ju inte så kort precis, men jag tror faktiskt ni gillar att läsa mina fina text :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning