Ja då är det en ny dag, och vi har ett födelsedagsbarn idag, precis mamma, grattis :)
visst det finns säkert fler som fyller år bland annat oskar men mamma står ju mig närmst.

För övrigt har det varit en lika rolig dag som vanligt jag har varit i skolan vilket jag älskar och jag har haft matte vilket jag älskar ännu mera och jag ligger efter vilket är poängen med det hela.
Det blev Ella med trevligt, trevligt även om hon verkkade lite nere idag, men hon rycker upp sig <3
Jag och agnes (ellas lillasyster) satt i soffa och tittade ut genom fönstret på alla vackra saker utanför som till exempel gräs, gräsklippare, traktor, lekstuga och hundar, fint!
Rätt magiskt att se allt från barns ögon faktiskt tänk vad häftigt det är att faktiskt se en gräsklippare.


Allt från mig nu bär det av på kalas








Enjoy kompisar!

Kommentarer

Tanja sa…
"jag har haft matte vilket jag älskar ännu mera och jag ligger efter vilket är poängen med det hela"

HAHAHAHAHA bästa skrivet idag!!!!!HAHAHAHHA
Julia sa…
det är ju bra att du gillar det, haha ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning