Killen med håret

Idag har jag haft metteprov så nu är det borta från denna veckan, mycket skönt men ändå lite sorgligt för jag älskar ju matematik!

Handboll var det ikväll det går dåligt för mig tycker jag men det är bara ta det till en ny nivå jag menar vad klarar inte jag ;) självförtroende behövs, peppa dig själv peppa peppa peppa dig själv, man kanske ska börja med repliken vi drar innan fotbollsmatcherna. VI VILL VI KAN VI SKA, fast jag ändrar det till 1:a person istället för plural. Tillbaka till träningen den gick bra i slutet!

Efter träningen hade vi i alla fall riktigt skoj åt en som går i skolan. Vi såg han genom glasdörren på vattenpalatset. Han stod vi speglarna och blåste håret lite. När vi gick förbi såg sofie hur han tog kort på sig i spegeln vi var därför tvugna att vara fönstertittare, Jag menar vem skulle inte vara det vid ett sådant tillfälle?

I alla fall killen har ganska långt hår så vi ser hur han drar fingrarna genom håret och posar en del. Vi skrattar högt men han märker oss inte vilket är tur. Killen tittar sig i spegeln drar upp tröjarmen och spänner sig framför spegeln. Tjejer som vi är börjar vi skratta. Vi bestämmer oss för att filma honom. Killen har säkert stått framför spegeln i alla fall i 5 minuter vid det här laget. Han drar fingrara genom håret tar sin väska och går. Så vi fick tyvärr ingen film på snyggingen ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning