Positiv

Lite för negativt inlägg nyss så jag tänkte jag lägger in ett till och skippa inte att läs. Jag klarade engelskan för er som funderade på det och jag har både dömt och tränat fotboll ikväll jag älskar att träna, det ger mig ny energi. Även om det kändes som jag nästan blev av med mitt ben idag eftersom jag blev sparkad.

I morgon är det handboll med, jag tänkte försöka hinna till gymmet innan men vi får väl se hur det blir. Det är ju oftast bara snack och lite verkstad eftersom jag inte hinner med det. I bland önskar jag att dagarna var mycket längre och nätterna mycket kortare undra hur livet skulle se ut då, någon som har ett förslag kanske?

Tanja och Jonas klagar alltid på att jag får dåliga låtar på hjärnan och nu har jag fått en till, här kommer pippi långstrump tjollahopp tjollahej tjollahoppsansa här kommer pippi långstrump här kommer faktiskt jag. Fast idag fick jag en ännu sämre i en rosa helikopter, hur kan jag bara? fel låtar sätter sig i mitt huvud och vad tyder det på?

Matte kallar, godnatt

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning