Trött väldigt trött


En trötter dag idag är inte så aktiv varken här eller på bilddagboken längre. Det hinner jag inte med nu för tiden. Mycket att göra eftersom jag är insatt i många delar, även att jag bor i en liten by/köping.

Ikväll har det i alla fall blivit brudarna hos Evve med god mat och så som det brukar vara ute på oknö. I morgon blir det brudarna igen, då bär det av mot Kalmar. Angelica ligger visst på sjukhus med har jag hört, krya på dig hjärtat <3

Jag klämde mitt finger igår råkade sätta det i dörren när jag stängde den. Det var jätte skönt för er som vill tro det. Min klass gillar inte mig heller jag sjunger på konstiga sånger har jag hört, även hakar dem på ibland, konstigt? Becca kom med kommentaren att hon gillar mig även att jag är konstig, jag antar att dem andra med gör det.

Intressant inlägg, väldigt intressant.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning