Underbar helg




Jaha då är man hemma från Jönköping skönt på ett sätt för jag får min säng den har faktiskt varit efterlängtad. Mindre skönt eftersom det var så skoj så jag hade viljat stanna ett tag till.

Fast jag undrar om dem där uppe hade orkat med oss ett tag till, det tvivlar jag på.

I alla fall fredagen hände inte allt för mycket vi var hemma hos emmy och käkade godis och myste . Emmy drog roliga historier och jag och Angelica stod för skratten. Ni som har läst innan förstår nog hur roliga skämten faktiskt var, haha ;D

Vi somnade gott vid 1 eller något antar jag. Lördag blev det A6 det vill säga köpcentret i Jönköping för er som inte förstod det jag köpte en fin tunika och vi åt mat tillsammans med Vp och Henke/Nille. På kvällen bar det av på lagfest och där blev det många roliga spel så nu kan vi något nytt och lära ut, skoj! McDonalds kallade vid klockan 24, glass,glass,glass!

Efter det blev det Johans lägenhet och efterfest.Runt 3 eller 4 somnade vi i den lilla tvåan. Söndag blev det Pizza vilket jag vann att äta upp enligt min mening. Hemfärd sen och jag saknar faktiskt stället nu. En helt great helg.

Och om jag måste erkänna så hade jag faktiskt saknat både Emmy, Vp och Hanna en gnutta :)

Men nu är jag hemma i alla fall för dem som saknat mig!

Kommentarer

Anonym sa…
miss you <3

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning