yeah.

usch, nu var dte allt för längsen jag skrev bloggen håller ju på att dö ut nästan, det bådar inte gott.

Dagen har gått till så att jag var hos Josse en sväng med mammi en härlig tjej det där pratglad och hon ger en bra kraft.

Kraften räckte till gymmet även om jag är slut nu, lite klent av mig jag vet. Jag som ska vara så himla vältränad och så. Jag ska försöka lägga lite focus på skolarbete idag med är det tänkt, wihoo dte är bra om jag lyckas alltså. Även om jag hoppas lite smått på att ett samtal ska rädda mig. 00.00 det var nog inte så magiskt trots allt ;)

Lars åkte ur idol med, tråkigt för han var så konstig och jag tycker om konstiga människor.

Jag lägger ut en bild på mina vackra vänner med, det tror jag uppskattas, visst klart finns det fler :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning