God Jul och snart gott nytt år

Jag har inte öppnat mina paket än därför vet jag inte vad jag får, ganska logiskt egentligen.

Julafton är en sådan dag man bara äter och äter ändå tycker jag att jag ätit mindre i år än vad jag brukar göra på julaftonar. Fast jag känner mig lika mätt som jag brukar.

Idag har jag varit duktig med jag gav mig ut och sprang vid klockan 10 i morse det blev väl ungefär 5 km, i bland är jag bara så himla duktig faktiskt.

Jag har fått många sms där det står föjande "God Jul :)/ :D" med lite tillägg på vissa sms. Jag har varit så snäll så jag har skickat tillbaka till varenda en . Då tror jag mina små vänner blir super glada.

Från mig alla till er alla en riktigt GOD JUL

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning