Vad?

Jag känner att jag inte har så mycket vettigt att skriva här längre. Även om mitt liv är en aning intressant så tror jag inte att folk lägger ner tid på att läsa om det. Man vet ju aldrig Bosse Håkansson i McDonald reklamen kanske skulle digga detta.

Sofie trodde att min blogg ska bort snart eftersom jag aldrig skriver, men herregud jag umgås ju med dem som är en aning viktigare enligt mig ;) Jag fick ju ihop en liten text trots allt, även om jag tycker den är en aning negativ.

Nej, upp och hoppa jag och Rebecca lekte fruktsallad igår i skolan, det var skoj. För er som inte vet vad fruktsallad är så orkar jag inte förklara, slå på google dem har allt mina vänner. Hoppas ni läser och njuter av mitt inlägg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning