Fallskärm

Jaha skulle egentligen blivit utgång ikväll men dem vi hoppar det eftersom dem andra inte verkade så på längre och det inte gick någon buss hem. Mamma sa dock nu att hon kunde hämta oss, hon är snäll hon, men nu känns det lite sent på tänkt.

I alla fall blir det hem till tessi och jocke istället det blir fint det med, med tacos och sådant gutt som hör till. Min mage komemr må bra av det i alla fall, vems mage mår inte bra av det föresten.

Som jag sa till Ella och Elin idag, vad bar jag har det en fin familj och fina vänenr vem kan önska sig mer. Jo jag såklart vem annars, haha. Jag längtar som sjutton till Syd Afrika även att jag vet att det kommer bli tufft med. Fast det får man ta, det kommer ju motgångar med, skulle livet vara perfekt skulle man ju inte kunna se det perfekta, ja ni fattar nog.

I morgon är jag ledig, man kanske skulel hoppa fallskärm då?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning