igår på träningen var jag riktigt arg fast egentligen kunde jag nog varit argare. Jag vet egentligen inte varför jag var det egentligen var jag väl mest trött och det gick ut över fel personer, det skäms jag lite för idag ;) Jag sa fel jag vet faktiskt varför jag blev så arg, i alla fall blev jag gladare i slutet av träningen och min "hatblick" försvann.

Sofie ältar om jag är gladare idag och jag lär väl få höra om den där ilskan ett tag till om jag känner henne rätt, haha ;) Jag tror faktiskt inte dem har sett mig så arg även att dem kännt mig ett bra tag och jag tycker det var så fruktansvärt onödigt. För enligt mig så hjälper det inte att vara sur och arg.

Aja nog om det. Idag har vi köpt fantastiska paket till Bine och Sofie i efterskott till deras födelsedagar, vi är då jag och Angelica eller Anne som vi brudar säger. De ska få dessa fantastiska saker i morgon. Ni kan vara lugna tjejer det är ingen hund för det har jag inte råd med och Bine det är ingen kattunge för då skulle förmodligen din mamma ge mig stryk. Jag hoppas ni gillar det girls!

Kommentarer

Anonym sa…
haha, argis :D ska bli kuligt med paket :D
Anonym sa…
Vi GILLAR alla sorts paket :D
Julia sa…
okej, vad bra, tummen upp på det :)

Populära inlägg i den här bloggen

Grahamsgröt, muuuuuums!

OMG I AM SO SICK!

Godnatthälsning